środa, 19 czerwca 2013

"Megan. Przewodnik po Chłopcach" Kate Brian - recenzja





Tytuł: „Megan. Przewodnik po Chłopcach”
Autor: Kate Brian
Ilość stron: 192
Wydawnictwo: Amber
Moja ocena: 5/10








Jest to typowa Amerykańska książka, o Amerykańskiej dziewczynie i Amerykańskiej szkole. :)

Główna bohaterka – Megan, która nigdzie nie zagrzała miejsca na długo, ponieważ jej rodzice ciągle wyjeżdżają w sprawach biznesowych zmuszona zostaje do kolejnej zmiany zamieszkania.  Tym razem jednak ma prawo wyboru: albo wyjedzie wraz z rodzicami do Korei i tam spędzi następne dwa lata, albo zamieszka w tym czasie u państwa McGowanów wraz z nieziemsko przystojnymi, siedmioma(!) ich synami J. Dziewczyna oczywiście wybiera drugą opcję i wyjeżdża do małego miasteczka. Jednak życie z diabelnie przystojną jak i również diabelnie męczącą gromadą chłopców nie okazuje się miłą sielanką na jaką w głębi serca liczyła Megan…

Jest to bardzo przyjemna, zabawna i lekka książka, w sam raz na wieczór J.  Mi zajęła ona dosłownie chwilę. Jedyne co mi w niej nie pasowało to to, że zbyt karykaturalnie i tradycyjnie została przedstawiona szkoła i uczniowie. Zwłaszcza główna złośliwczyni – Hailey. Ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń co do tej książki i serdecznie polecam ją każdej nastolatce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku! Jeżeli dobrniesz do końca mojego postu, zostaw po sobie jakiś ślad, komentuj, pytaj, jeżeli jesteś blogerem na pewno odwiedzę Twoją stronę i się odwdzięczę :)
Przy komentowaniu bądź kulturalny i nie spamuj.