wtorek, 24 września 2013

Nowinki!

Witam wszystkich! :)

Otóż chciałam wszystkich serdecznie przeprosić i usprawiedliwić się z ponad miesięcznej przerwy w recenzowaniu. W sierpniu nie miałam prawie czasu sięgnąć do komputera, a wrzesień - sami rozumiecie, szkoła... Poza tym zajmowałam się też moją drugą pasją jaką jest rysunek, możecie zobaczyć nawet efekty na mojej stronie. Teraz jednak nadszedł wielki powrót! Kofeinowa wraca do akcji! :) Muszę przecież nadrobić te zległości, ponieważ to, że nie gościłam przez tak długi czas na blogu, nie znaczy, że nie sięgałam po książki, onie! Wręcz przeciwnie :)) Mam spory stosik za sobą. Teraz trzeba to wszystko zrecenować, a przecież już zdążyłam "wybić się z rytmu" :C Trzymajcie więc kciuki, bo mam sporo roboty :)




Trzymajta się i do zobaczenia wkrótce! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku! Jeżeli dobrniesz do końca mojego postu, zostaw po sobie jakiś ślad, komentuj, pytaj, jeżeli jesteś blogerem na pewno odwiedzę Twoją stronę i się odwdzięczę :)
Przy komentowaniu bądź kulturalny i nie spamuj.