środa, 31 lipca 2013

Podsumowanie miesiąca: lipiec 2013

Ilość przeczytanych książek: 8
Przeczytanych stron: 2987
Stron na dzień: ok 97
Napisanych recenzji: 3
Liczba kupionych książek: 0
Liczba książek z wymiany: 1
Liczba książek z biblioteki: 4

Witam wszystkich!
Wiem, że już mamy połowę sierpnia, ale naprawdę nie miałam zbytniej możliwośći prowadzenia bloga. Myślałam, że będzie inaczej, ale nie dałam rady. Rozumiecie, te ciągłe wyjazdy, wizyty babci itp... W piątek wróciłam z Hiszpanii, a wcześniej siedziało u mnie kuzynostwo (pozdrowienia dla Wrocławia!) dlatego pojawiła się tu taka miesięczna dziura. Z całego serca Was za to przepraszam. Liczyłam na to, że w Hiszpanii sobie troszkę poczytam i wzięłam ze sobą 4 książki, ale pomysł spalił na panewce... przeczytałam ledwo 100 stron jednej książki i gdzieś przewinęła się godzinka z audiobooka. Naprawdę nie jestem z tego zadowolona... Teraz również wyjeżdżam na całe 2 tygodnie. Więc tak jak lipiec obfity był w czytanie, sierpień zieje pustkami... Mam nadzieję, że chociaż teraz uda mi się coś wyprodukować, mam jeszcze zaległe recenzje z lipca... uchhh... ale roboty... W czasie roku szkolnego chyba będę mieć więcej czasu... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku! Jeżeli dobrniesz do końca mojego postu, zostaw po sobie jakiś ślad, komentuj, pytaj, jeżeli jesteś blogerem na pewno odwiedzę Twoją stronę i się odwdzięczę :)
Przy komentowaniu bądź kulturalny i nie spamuj.