sobota, 12 października 2013

Moja twórczość - czyli Ireth rysuje komiks...

Dziś temat trochę mniej związany z recenzowaniem, a mianowicie z tworzeniem. Już wcześniej pisałam, że interesuję się rysunkiem, a efekty mojej pracy możecie podziwiać w zakładce Rysunkowo. Co prawda najbardziej interesuję się fotorealizmem, ale niedawno zaczęłam sięgać również po różne fanastyczne i komiksowe szkice. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić te drugie... Wkońcu to również rodzaj czytadła, nieprawdaż?
Mimo, że nie jestem wielką fanką komiksów byłam wręcz zmuszona do wykonania tej pracy na potrzeby projektu z polskiego. Efekt końcowy chyba nie jest najgorszy i tak wiem, dialogi są trochę hmm... dziwne, ale rozumiecie, musiałam mieć wzgląd na  to, że komiks będzie przedstawiany nauczycielom... :)
Mam nadzieję, że się podoba :)

No więc, miłego, czytelniczego weekendu życzę!




3 komentarze:

Czytelniku! Jeżeli dobrniesz do końca mojego postu, zostaw po sobie jakiś ślad, komentuj, pytaj, jeżeli jesteś blogerem na pewno odwiedzę Twoją stronę i się odwdzięczę :)
Przy komentowaniu bądź kulturalny i nie spamuj.